2016-ban ezek az online marketing megoldások lesznek a nyerők

Az online megoldások évről évre hatalmasat fejlődnek, nem árt ezért naprakésznek lenni a trendeket illetően. Főleg akkor, ha az üzleti sikereink múlhatnak ezen. Mutatjuk, hogy 2016-ban milyen webes marketing technikák tehetik eredményessé a céged működését.

A videó hirdetések és a tartalmak minden eddiginél erősebben érvényesülnek. Látjuk, a Facebooknál is mekkora erő rejlik a mozgóképes megoldásban. De nem csak a Facebook videók mennek majd nagyon jövőre, hanem a Youtube tartalmakban itt-ott felbukkanó hirdetések is még inkább előtérbe kerülnek. A statisztikák szerint ugyanis sokkal elfogadóbbak vagyunk már a videós hirdetésekkel szemben. Egyébként a reklámokat gyártó cégeknek is kihívás, hogy olyan Youtube reklámot gyártsanak, amiket nem lépünk át a videó elindítása előtt. Ha pedig szórakoztató reklám készül, akkor már nem is ítéljük zavarónak a hirdetést. Így mindenki nyer. Jövőre már komolyabb szerepet kapnak a vállalkozások saját mobilapplikációi is. Amiket a Google is indexelni fog. És valószínűleg 2016-ban készülnek fel a vállalkozások arra, hogy a weboldaluk helyett az alkalmazásuk fontosabb céges platformmá válik. 2017-től már elképzelhető lesz, hogy az appok teljesen átveszik a weboldalak eddig betöltött szerepét. Szóval ebből a szempontból 2016 egy felkészülési időszak lesz. Saját app-juk lesz a cégeknek

Saját applikációja lesz a cégeknek, amit a Google is rangsorol majd a keresőben

Ebből következik az is, hogy az asztali eszközök szerepét átveszik jövőre a mobil megoldások. A Google már be is jelentette, hogy egyes országokban a mobilról indított keresések már megelőzték az asztali eszközökről kezdeményezetteket. Így, aki eddig nem optimalizálta mobil megjelenésre a weboldalát, most már ne tologassa tovább. Továbbra is fontos szerepe lesz a szöveges tartalomnak és a keresőoptimalizálásnak (SEO) – erről itt. A hirdetési megoldások közül pedig a PPC, azaz a kattintások után fizetett megoldások mennek majd. Főként azért, mert az idén sok cégnél bevezetett remarketignek köszönhetően még hatékonyabban tudják célozni a hirdetésünket. Erről részletek itt. Ami jövőre még várható, hogy megjelenik a kiszélesedő virtuális valóság. Ahol valószínűleg a hirdetési lehetőségek is előfordulnak majd. Bár meglátásunk szerint a hazai kisvállalkozásokat ezek egyelőre nem érintik. De azért nem árt ismerkedni a dologgal.

A vállalkozásoknak saját mobil app-ja lesz.

Szerző: VasiGazdaság2015. december 8.

Kövess minket a Facebookon is, hogy az elsők között értesülj a Neked szóló érdekes infókról!

- hirdetés, marketing, Online, SEO

A bejegyzés elkészítését a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatta. A kamara célja, hogy az itt megjelent információkkal és további, ehhez hasonló tartalmakkal segítse a helyi vállalkozókat az üzleti fejlődésben.

Szólj hozzá!

Muszáj bejelentkezned, hogy hozzászólhass!