A rutin segít az üzleti célok elérésében

A munka akkor megy igazán jól, ha a feladat megvalósításához kapcsolódó teendők rutinná válnak. De mikor mondhatjuk el valamiről, hogy a szokásunk részét képezik? Mit kell tenni azért, hogy magabiztosan, kellő ütemben tudjunk haladni a kitűzött cél felé? 

Például alkalmazzuk a 21/90-es szabályt.

Rendkívül egyszerű a módszer. A kitűzött célhoz tartozó feladatokat 21 napon át minden nap el kell végezni. Innetől már szokásnak tekinthető az adott tevékenység. Ez azonban még nem elég. A 21 nap után újabb 90 napra van szükség még ahhoz, hogy a szokásból életmód legyen. Pontosabban annak részévé váljon.

Mire kell még figyelni?

Fontos, hogy az adott teendő egy konkrét dolog legyen. Például, ha az inspirálódást nézzük: mondjuk a szakmai hírek reggeli elolvasása ilyen lehet. Ha ezt 21 plusz 90 napon keresztül megteszed, ez a teendő előbb szokássá válik, majd része lesz az életmódodnak. Ezzel pedig közvetve máris előbbre lépsz a célod felé.

Mindez egyébként bármilyen területen és életszakaszban alkalmazható. Természetesen a magánéletben is.

A fentiekből tehát látszik, hogy helytálló az a megközelítés, miszerint minden csak szokás kérdése. Ahogy az is, hogy a szokásaidért te vagy a felelős… Ez jusson eszedbe az üzleti céljaid elérésekor is. 

 

- munkaügy, produktivitás, üzleti célok

A bejegyzés elkészítését a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatta. A kamara célja, hogy az itt megjelent információkkal és további, ehhez hasonló tartalmakkal segítse a helyi vállalkozókat az üzleti fejlődésben.

Szólj hozzá!

Muszáj bejelentkezned, hogy hozzászólhass!