Aki egyszer megnézte a honlapodat…

Hónapról hónapra fejlődnek az online hirdetési szolgáltatások. Jelenleg ott tartunk, hogy hirdetéssel vissza tudod csábítani a honlapodat korábban meglátogatókat. És a mért viselkedésük alapján rá tudod venni őket a vásárlásra. Hogyan?

A szolgáltatás neve: remarketing. A Google-nél és a Facebooknál is elérhető. A lényege, hogy megjelennek a célzott hirdetéseid az oldaladat korábban felkeresőknek a Google hirdetési hálózatába tartozó oldalakon. (Facebooknál is hasonló az elv.)

Az érdeklődőidnek mindig a megfelelő üzenet jelenik meg. A remarketing segítségével tudni fogod, ki nézegetett az oldaladon például cipőket, de azt is kiderítheted, hogy kinél szakad félbe a vásárlás a termék kosárba helyezése után – ez csak két példa. Őket célzott hirdetéssel tudod később segíteni a döntésük meghozatalában.

Remarketing - Burkon.Media

A hirdetés rendkívül hatékonyan célozható: a remarketing üzenetek nem jelennek meg azon felhasználók számára, akik nincsenek rajta a listánkon

A Googel ezt írja a remarketingről: még ha a személyek vásárlás nélkül hagyják is el a webhelyedet, a remarketing révén elérheted ezeket a potenciális vásárlókat, miközben másik webhelyeken böngésznek, és megjeleníthetsz számukra egy vonzó üzenetet vagy ajánlatot, ami arra ösztönzi őket, hogy visszatérjenek a webhelyedre, és fejezzék is be a vásárlási folyamatot.

Elég félelmetesen hangzik, de nem az

Nem kell a személyes adatok biztonságától félni, ugyanis tilos bármilyen, azonosítást lehetővé tevő adatok gyűjtése. A Google csak annyit tesz, hogy a különböző oldalaidba elhelyezett kódot olvassa le. Ebből tudja, hogy a felhasználó éppen hol járt a Te oldaladon. Mondjuk a női cipőket böngészte. Te pedig készíthetsz ezért egy olyan hirdetést, ami a női cipőket nézegetőket célozza, és ezek a Google hálózatába tartozó oldalakon jelennek meg, amikor az adott felhasználónk éppen ott olvasgatnak.

A remarketing a webes cégeknél igencsak hatékony módszer. De nem csak az országos vállalkozásoknál működhet. Mivel a Display hálózatban Vas megyei oldal is szerepel, nyugodtan célozzuk meg a helyi közönséget. Olyanokat, akik feliratkozhatnak a hírlevelünkre vagy ajánlatot kérhetnek tőlünk – legyünk például egy építőipari cég.

Egy ilyen marketingfolyamat időt és szakértelmet is kíván. Ezért célszerű hozzáértőt megbízni. Ha szeretne többet tudni erről, keresse a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamarában az érintett webes tanácsadó díjmentes segítségét!

 

- hirdetés, informatika, marketing, Online, üzleti célok, üzletszerzés

A bejegyzés elkészítését a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatta. A kamara célja, hogy az itt megjelent információkkal és további, ehhez hasonló tartalmakkal segítse a helyi vállalkozókat az üzleti fejlődésben.

Szólj hozzá!

Muszáj bejelentkezned, hogy hozzászólhass!