Ha ezeket a termékeket forgalmazod a webáruházadban 2019-ben, rakétaként szárnyalhat az eladásod

A Shopify – az ismert nemzetközi webáruház szolgáltató – nemrég összegyűjtötte, hogy nagy valószínűséggel melyek lesznek 2019 legnépszerűbb termékei. A Google keresésekre alapozva listázták a lehetőségeket.

A felsorolás első helyére az alakformáló ruházat került. A szakértők azt jósolják, hogy ez a piac 2022-re még az 5,6 milliárd dolláros éves eladás is elérheti. De mit is takar az alakformáló ruházat? Bevalljuk, elsőre mi sem tudtuk biztosan. Olyan fehérnemű, ami segít a hölgyeknek karcsúbbnak tűnni. A shapewear-re irányuló keresések száma az utóbbi időben jelentősen növekedett. Talán érdemes ilyeneket forgalmazni?

1-shapewear_11fb644f-c53f-4a31-8334-b7fe111326e5

A második helyre a férfi kockás ing került. Az elmúlt években egyértelműen növekedett a termék iránt a kereslet. Sőt, tavaly szeptembernen mondhatni megőrültek az urak a kockás ingekért.

 

3-plaid-shirt

Az pedig, hogy a trenben közben van visszaesés, nem jelenti azt, hogy ne lenne érdemes a forgalmazásába kezdeni. Valószínűleg ugyanis a szezonális hatás miatt tapasztalható némi csökkenés a keresésben. De a legutóbbi maximum érték utáni visszaesés is majdnam magasabb ponton áll, mint az eggyel korábbi csúcs. Úgyhogy a korábbiaknál még nagyobb felívelésre lehet számítani az idén. Talán érdemes kockás ing forgalmazásba fogni?

Vagy olyan termékek árusításába, amik az atlhleisure trendbe tartoznak. Ez egy olyan utcai öltözködési stílus, amiben a sportos megjelenés erőteljesen dominál. Akár utcán, munkában, iskolában is hordhatók ezek a szettek. Nem is meglepő, hogy az utóbbi időben mekkorát növekedett az ezekre irányuló keresés… Ha ruhaüzelted, webshopod van, valószínűleg sokat nyerhetsz az atlhleisure termékek trendhez passzoló termékek forgalmazásával.

5-athleisure

Hasonlóan jól járhatsz, ha utazáshoz kapcsolódó termékeket kezdesz el árusítani. Soha nem volt ugyanis olyan népszerű “világot látni”, mint manapság. A legjobb utazási célpontokra évről évre többen keresnek. Felfedező útra indulni, megismerni más nemzeteket, trendibb, mint valaha. Az utazáshoz viszont rengeteg eszköz kellhet. Fogj bele ezek forgalmazásában!

8-places-travel

Aztán ott vannak az okosórák is. Az egész világon 1,2 milliárd darabot adnak el ezekből egy évben. Ez a szám ráadásul csak növekszik. Az elmúlt évben egyébként a minimalista órák felé mozdult a trend, de ez már részletkérdés. Az okosórákat töretlenül keresik. A szakértők szerint évente kétszer is csúcson van az okosóra eladás. Decemberben – valószínűleg az ünnepek miatt (ez a nagyobb csúcs) -, illetve nyáron. Az óra ugyanis egyértelműen a nyári öltözék kelléke.

10-smartwatches

Óriási az érdeklődés a minimalista ékszerekre is. Manapság nem a csillogó-villogó óriási aranyékszerket keresik a neten. Sokkal inkább a visszafogott változatot. Az előrejelzések szerint az iparág 2021-ig újabb 2 százalékkal fog növekedni. Úgy, hogy az ékszerekkel foglalkozó cégek száma csökken. Vagyis van bőven lehetőség a minimalista ékszerek készítésében, azok forgalmazásában.
12-jewelry

Hogy látod, melyik értékesítésébe fognál bele?

Ha ezek közül egyik sem szimpatikus, más termék eladásának ötlete fogalmazódott meg benned, akkor se várj sokat. Vállalkozz! Csak mielőtt beleveted magad egy általad jónak ítélt terméke eladásába, mérd meg a piacot. Ahogy fent is mutattuk. Ezzel a bejegyzésünkkel ugyanis nem csak azt szerettünk volna elmondani, melyek manapság a top termékek, hanem azt is, hogy a Google keresési trendjeire bátran támaszkodhatsz a webshop indításakkor. Ha tudjuk, hogy mire van kereslet, azt kell eladni. Egyszerű szabály.

Szóval mielőtt a szubjektív gondolatoktól vezérelve belevetnéd magadat egy termék forgalmazásába, nézz meg objektív adatokat is. A Google trends itt érhető el. Kutakodj és elemezz!

Ha pedig az értékesítéshez, marketinghez keresel tippeket, akkor ezeket a VasiGazdaság bejegyzések segíthetnek.

Online vállalkozás indításán gondolkodsz? – Íme, pár hasznos tipp hozzá

Erősödő online kiskereskedelmi piac – így szereznek vásárlót a webáruházak

Öt érv a Google hirdetés mellett – a kis- és mikrovállalkozásoknak komoly eredményt hozhat

 

- eladás, Online

A bejegyzés elkészítését a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatta. A kamara célja, hogy az itt megjelent információkkal és további, ehhez hasonló tartalmakkal segítse a helyi vállalkozókat az üzleti fejlődésben.

Szólj hozzá!

Muszáj bejelentkezned, hogy hozzászólhass!