Így indítsd be az üzletet kezdő vállalkozóként!

Kisvállalkozóként nem a legkönnyebb dolog a cégünk megismertetése a nagyvilággal. De nem lehetetlen. Szerencsére ma már nem a nagy cégek kiváltsága, hogy ezrekhez szólhassanak. A mikrovállalkozások előtt is számos lehetőség kínálkozik. Persze kis cégként korlátozottak a lehetőségek, de ha ki tudjuk választani a legjobban konvertáló csatornákat, még a nagyokkal is felvehetjük a versenyt. Akár kezdő vállalkozóként is.

De hogyan érjük el mindezt?

Legyünk szakértők! Legyen bármi a szakterületünk, legyünk annak a szakértői. Ha például kereskedünk valamivel, akkor a lehető legjobban ismerjük azt a valamit. Legyünk mi is gondolatvezérek, alakítsuk a közgondolkodást egy-egy adott témában. Mindez persze nem egyszerű, de az internet korában mindenünk megvan hozzá. Céges oldalunkon indítsunk egy blogot, és rendeljünk arcot annak tartalmához. Közösségi médiánkat szintén így kezeljük.

Legyen közösségi tervünk és kövessük! Tudatosan kell kezelnünk a közösségi felületeinket. Legyenek egységesek, legyen ugyanolyan a nyelvezetük, posztoljunk következetesen és mindig márkahűen, az értékeinknek megfelelően.

Építsük az énmárkánkat is! Ha arcot adunk a márkának, az növelheti az értékét. Az első pontban már beszéltünk róla, hogy szakértőnek kell lennünk. Ezen kívül előnyös, ha ezt a legtöbb helyen fel is használjuk. Reagáljunk hírekre, ha lehetőségünk van, osszuk meg az ide köthető gondolatainkat.

Használjunk több platformot is hirdetésre! Természetesen a célcsoportunktól függ, hogy milyen felületen érjük el őket, de manapság a Facebook és a Google is olyan célzási lehetőségeket kínál, amikkel garantáltan a célcsoportunkhoz szólhatunk. És ez a lehetőség már a kicsiknek is elérhető. Nem kell multinak lenni ahhoz, hogy hirdethessünk. Akár pár tízezer forintból is elindulhatunk.

Kis cégként, induló vállalkozásként (is) tehát érdemes élni ezekkel a lehetőségekkel. Az üzlet beindításához nélkülözhetetlen a látható online jelenlét, a közösségi média aktivitás és a hirdetések futtatása.

Tedd meg ezeket Te is! Tippeket az alábbi bejegyzésben találsz.

 

- marketing, vállalkozás indítás

A bejegyzés elkészítését a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatta. A kamara célja, hogy az itt megjelent információkkal és további, ehhez hasonló tartalmakkal segítse a helyi vállalkozókat az üzleti fejlődésben.

Szólj hozzá!

Muszáj bejelentkezned, hogy hozzászólhass!