Manapság tablettel a kézben célszerű értékesíteni

A prezentációs technikák terjedésével az értékesítő munka is leegyszerűsödött valamelyest. Legalábbis az eszközök fejlődése lehetővé tette, hogy minden anyagunk nálunk legyen, méghozzá egy helyen: a tabletünkben, vagyis a felhőben. De hogyan adjunk el hordozható eszközről?

Az alap, hogy legyen egy jó prezentációnk. Attól még, hogy egy embernek adjuk elő a “sztorit”, ugyanúgy szükségünk lesz minőségi bemutatóra. És ehhez ugyanazokat a szoftvereket hívhatjuk segítségül, mint amiket a nagyobb hallgatóságnak szóló prezentációk készítésére is használunk. A Prezinél például fontos irány a személyek közötti kommunikáció segítése. Esetünkben végső soron az értékesítés támogatása.

A prezi.com-on ezt írják a Prezivel készített előadásokról: Nem csupán egy prezentáció. Párbeszéd, amelyet menet közben alakíthatok.

És kulcs a minőségi előadásmód mellett az, hogy igazodik a mobil életstílushoz, ami azért a legtöbb értékesítő kollégára jellemző. Ha például Prezit használunk, az előadásunk anyaga, a tartalom a felhőben van, és a rugalmasságnak köszönhetően mindenféle eszközről és mindenhonnan elérhető. És nem csak előadható, hanem bármikor és bárhol szerkeszthető is.

Az értékesítők szempontjából a másik meghatározó dolog pedig a felhő tárhely. Itt tarthatunk minden olyan kimutatást, ami nem feltétlenül része az előadásunknak, de szükség lehet rá. Akár a szerződés tervezeteket, a digitális tájékoztatókat is tárolhatjuk így. És ha “mobilak” vagyunk, akkor még az is lehetséges, hogy azonnal elküldjük az ajánlatunkat a tárgyalópartnernek, vagy közösen dolgozzuk ki a leendő együttműködés részleteit.

iPad értékesítés

Legalábbis akkor, ha rendelkezünk megbízható mobilnet előfizetéssel. Erre ügyelj, hiszen ha csak a felhőben tartasz mindent, egy akadozó net elronthatja az értékesítést. Mindig legyen ezért a készülékre is mentve olyan anyag, ami váratlan helyzetekben megmenthet.

És válassz jól felhő tárhelyet is! Ha épp ismerkedsz a technikával, próbálkozz a Google vagy a Microsoft tárhelyével. De ha a felhő szolgáltatásokról többet szeretnél tudni, egy korábbi bejegyzésünk segíteni fog. Arról pedig nézz meg egy VasiGazdaság videót itt, miért másabb a Prezi, mint a PowerPoint.

 

Nézzük meg még egyszer, miért a legjobb barátja az értékesítőnek egy iPad vagy egy tablet

  • Mindig kéznél van és a felhő tárhelynek köszönhetően minden szükséges anyag is a kezünk ügyében lesz.
  • Egyszerű kezelni és nagyon jól támogatható vele a mondandónk. Ha látványos a prezentáció, egyszerűbb lesz az értékesítés. De még videót és képgalériát is mutathatunk rajta a leendő ügyfelünknek.
  • Ha szükséges, bármit azonnal meg tudunk nézni az interneten, és egyből el tudjuk küldeni az előadás anyagát a tárgyalófeleknek.
  • És végül elegáns is. Egy laptop nagy, kevésbé kezelhető rugalmasan – a papírok ideje pedig lejárt.

 

Szóval ha hatékonyan értékesítenél, egy jó tabletre, iPadre szükséged lesz.

- eladás, Kereskedelem, marketing, üzleti célok, üzletszerzés

Szólj hozzá!

Muszáj bejelentkezned, hogy hozzászólhass!