Online vállalkozás indításán gondolkodsz? – Íme, pár hasznos tipp hozzá

A 21. században ma már szinte nincs olyan dolog, amit online ne tudnánk elintézni. Legyen szó bevásárlásról, a csekkek befizetéséről, vagy mozijegy rendelésről.

Azzal sem árt tisztában lenni, hogy az X generáció, aki 2020-ra a világ vásárlóerejének 40 százalékát teszi majd ki, már kivétel nélkül szinte mindent online intéz. Innen megközelítve jó ötletnek tűnhet online vállalkozásba fogni, s ha ráadásul ügyesen is csinálja az ember, akkor a siker garantált.

A megfelelő online jelenlét tehát elengedhetetlen – üzleti profiltól függetlenül. Szinte bármilyen vállalkozás profitálhat csupán az online jelenlétből, azonban az igazi sikerhez ennél azért jóval több kell. Főleg akkor, ha egy olyan terület szereplői vagyunk, ahol nagy a verseny és online történik az értékesítés.

Nézzük, hogy mire van szükség, hogy sikerre vidd az cégedet online.

  1.  Mérd fel az igényeket!

Találd meg azt, hogy mire van szüksége az embereknek, és töltsd ki ezt a piaci rést. Ha új ötleten gondolkodsz, akkor első körben keresd meg azt, amire van igény, majd pozícionáld magad ennek megoldására. Tehát a siker növelése érdekében először azt nézd meg, hogy milyen problémák foglalkoztatják az embereket, mikre keresik a választ, végezz egy kis piackutatást az interneten. Találd meg azokat a kulcsszavakat, amelyekre a legtöbben rákeresnek, majd látogass el a versenytársak weboldalaira, és az így kapott információk alapján már össze tudsz rakni egy olyan terméket, ami jobb lesz, mint a jelenleg piacon lévő.

  1. Írj tartalmat ahhoz, amit el szeretnél adni!

Az online értékesítés alapja a jó szöveg. Ha valakit már az oldaladra csábítottál, akkor valahogy meg is kell győznöd, hogy téged válasszon, s ehhez egy ütős szöveg a legjobb megoldás.

  1. Építs megfelelő weboldalt!

Az oldal legyen optimalizálva az eladásra, legyen gyors, használható és minden felhasználói igényt kielégítő. Egyet ne tévessz szem elől: kevesebb, mint 5 másodperced van arra, hogy a weboldaladra érkező figyelmét felkeltsd és megtartsd.

  1.   Optimalizálj a keresőkre!

Ha hosszútávra szeretnél forgalmat szerezni, akkor bizony a keresőkre kell fókuszálnod. Legyen a tartalmad olyan, amire a vevőidnek szüksége van, és legyen ez a tartalom minden SEO (keresőoptimalizálás) gyakorlattal felvértezve.

  1.   Legyél szakértője a területnek!

Ha jó megítélést akarsz, akkor szakértőnek kell lenned a területeden. Tanítsd és oktasd az embereket.

  1.   Használj email marketinget a visszatérő vásárlók miatt!

A hírlevél és az e-mail marketing nagyon jó módja, hogy újra vásárlót képezz a meglévő ügyfeleidből. Ráadásul a legolcsóbb megoldás, gondoljunk csak arra, hogy a nyomtatott sajtóban vagy televízióban megjelenő hirdetésnek micsoda borsos ára van.

Ha ezeket szem előtt tartod, te is sikerre viheted a vállalkozásod. Mi csak támogatni tudunk, vágj bele, vállalkozz online!

Ha pedig még több online praktikát olvasnál, válassz az alábbi bejegyzések közül.

Öt érv a Google hirdetés mellett – a kis- és mikrovállalkozásoknak komoly eredményt hozhat

Látogatottság növelés a weboldalon – Kíváncsi vagy a titokra?

Hogyan lesz üzlet a Facebook hirdetésből?

Használd 2019-ben kicsit máshogy a Facebook-ot!

 

- vállalkozás indítás

A bejegyzés elkészítését a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatta. A kamara célja, hogy az itt megjelent információkkal és további, ehhez hasonló tartalmakkal segítse a helyi vállalkozókat az üzleti fejlődésben.

Szólj hozzá!

Muszáj bejelentkezned, hogy hozzászólhass!